برپایی نمایشگاه عکس «سال های دفاع مقدس» در سیاهکل
کد خبر: 3533609
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

برپایی نمایشگاه عکس «سال های دفاع مقدس» در سیاهکل

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل از برپایی نمایشگاه عکس «سال های دفاع مقدس» همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام سید رحمت کیائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برپایی نمایشگاه عکس «سال های دفاع مقدس» در سیاهکل خبر داد.

وی افزود:در این نمایشگاه تصاویر حماسه های رزمندگان سلحشور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و رادمردی ملت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم در معرض دید جوانان و مردم سیاهکل قرار گرفته است.

حجت الاسلام کیایی گفت: این نمایشگاه با هدف انتقال سیره شهداء و رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه‌سازان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در جامعه برپا شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهداء را مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و گفت: امروز همگان باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و بدانیم زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است.

این مسئول فرهنگی در پایان تصریح کرد: روحیه شهادت‌ طلبی باید در جوانان ما بیش از گذشته وجود داشته باشد و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ایجاد روحیه شهادت طلبی است و باید تلاش کرد تا ارزش های دفاع مقدس به این نسل انتقال داده شود.

captcha